Salgsbetingelser

Priser

  • Prisene, som er oppgitt i nettbutikken, inkluderer merverdiavgift.

Frakt

  • Gratis frakt på ordre over kr 1 000,- (03.01.2017)

Angre kjøp på mottatte varer

  • Du har 14 dagers angrerett når du kjøper varer fra oss. I denne perioden har du angrerett som innebærer at du har mulighet til å, uten andre forpliktelser fra din side enn transportkostnadene, returnere varene du har mottatt. Angreretten forutsetter at varen kan leveres tilbake uskadde og ubrukte i originalemballasjen. Angrerettloven sier at kunden må melde skriftlig fra til selger innen 14 dager etter at han eller hun mottok varen for å kunne angre. Vennligst legg ved utfylt angrerettskjema sammen med varene du returnerer.

Bytte

  • Hvis du ønsker å bytte varer kjøpt i nettbutikken kan du benytte deg av angreretten og returnere varene du ønsker å bytte innen fristen (14 dager). Varene du ønsker å bytte til kan bestilles på vanlig måte i nettbutikken.

Feil med leveransen

  • Det kan naturligvis skje at vi gjør en feil når vi pakker varene dine. Varene blir pakket manuelt, og vi er dessverre ikke feilfrie. Hvis vi har sendt deg feil vare setter vi pris på om du forteller hva du har mottatt.

Garanti / reklamasjon

  • Skulle du få en skadd vare, vennligst kontakt oss skriftlig og beskriv detaljert hva feilen går ut på. Vi vil forsøke å løse problemet ved å bytte eller reparere varen, eventuelt kreditere kjøpet hvis ikke varen kan repareres eller byttes. Du har 2 års garanti og 2 års reklamasjonsrett på samtlige produkter. Alle eventuelle garantier gjelder i Norge. Kontakt oss dersom du må benytte deg av garantien. Vi betaler returfrakten ved en eventuell retur av vare på grunn av reklamasjon.

Skade på leveransen

  • Noen ganger går det dessverre galt og pakken din blir skadet mens den er underveis til deg. Da er det godt å vite at vi har avtale med Posten slik at du ikke risikerer å tape pengene du betalte for den ødelagte varen. Vanligvis må vi be deg om å fylle ut et skademeldingsskjema og å levere inn den skadde pakka på postkontoret. Dette er for at vi skal kunne sende et erstatningskrav til Posten. Vær så snill å ikke returnere skadde pakker direkte til oss, da vil ikke skaden bli registrert av Posten.

Kontakt NKK-butikken

 

Personvern